.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با حضور " روح الامینی " و " حداد عادل " در استان ؛
گام بلند اصولگرایان مازندران برای انتخابات مجلس نهم
افتتاح دفتر استانی " جبهه ایستادگی ایران اسلامی " و همایش استانی " جبهه متحد اصولگرایان " که به ترتیب پنجشنبه و جمعه در ساری برگزار شد را باید نوید بخش حضور پر شورمردم مازندران در روز دوازدهم اسفند ماه دانست ...
گام بلند اصولگرایان مازندران برای انتخابات مجلس نهم

در شرایطی که نزدیک به چهل روز تا برگزاری انتخابات مجلس نهم باقی است ، مازندران آخرهفته ای پر شور و انتخاباتی را سپری کرد .

افتتاح دفتر استانی جبهه ایستادگی ایران اسلامی و همایش استانی جبهه متحد اصولگرایان که به ترتیب پنجشنبه و جمعه در ساری برگزار شد را باید نوید بخش حضور پر شورمردم مازندران در روز دوازدهم اسفند ماه دانست .

نشست جبهه ایستادگی ایران اسلامی با سخنرانی عبدالحسین روح الامینی نجف آبادی دبیرکل حزب عدالت و توسعه و عضو ارشد این جبهه و همایش جبهه متحد اصولگرایی نیز با حضور غلامعلی حداد عادل رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی برپا شد .

مجلس نهم باید کارآمدتر باشد

به گزارش مهر ،دبیر کل حزب توسعه و عدالت ایران اسلامی، افزایش مشارکت مردم در انتخابات را ضامن امنیت جامعه دانست و گفت: مجلس نهم باید کارآمدتر از مجلس هشتم باشد.

عبدالحسین روح الامینی نجف آبادی شامگاه پنجشنبه در مراسم راه اندازی رسمی دفتر جبهه ایستادگی ایران اسلامی در مازندران افزود: ایستادگی مردم بر میثاق با رهبری، امام (ره) و مکتب اسلام و در جهت اعتلای ایران اسلامی بوده است.

وی با بیان اینکه حضور مردم در انتخابات پیش روی باید از منظر و نگاه جهادی باشد، یادآور شد: مردم برای ادای تکلیف دینی و میهنی خود پای صندوقهای رای حاضر می شوند.

روح الامینی با اعلام اینکه برخی به دنبال کسب قدرت، عده ای در صدد کسب ثروت و افرادی برای افزایش شهرت و مقام وارد نامزدی انتخابات مجلس می شوند، افزود: خدمت به مردم یکی از وسایل جذب حداکثری و دفع حداقلی است.

وی با اشاره به اینکه دخالت در سرنوشت و حضور در صحنه به عنوان رای دهنده و فعال سیاسی می تواند سبب ایجاد شور و نشاط در جامعه شود، گفت: مردم سالمترین افراد و پاکترین نامزدها را راهی بهارستان نهم کنند.

روح الامینی با تاکید بر اینکه مجلس خوب و قوی می تواند دولت قوی را ایجاد کند، اظهار داشت: اگر مجلسی ضعیف داشته باشیم به مراتب دولتی ضعیف و بی اعتماد خواهیم داشت.

دبیر کل حزب توسعه و عدالت ایران اسلامی با بیان اینکه انتخابات مجلس یک تکلیف عبادی، سیاسی، میهنی و مردمی است که در ارتقای امنیت مردمی اثرگذار است، اظهار داشت: مجلس نهم باید کارآمدتر از مجلس هشتم بوده و در تراز بالاتری قرار گیرد.

روح الامینی از افزایش استحکام و ابهت ایران اسلامی در کشورهای منطقه نام برود و گفت: تمامی کشورهای منطقه چشم به انتخابات پیش روی مجلس انداخته و خواهند فهمید که ملت ایران در ۱۲ اسفند ۹۰ حماسه ای بی بدیل خلق خواهند کرد.

وی با بیان اینکه متاسفانه عده ای در داخل به دنبال زیرپا گذاشتن ارزشهای امام و ولایت فقیه هستند، اظهار داشت: جبهه متحد اصولگرایان این افراد را بر نمی تابد و با عناصر زر و زور و قدرت مبارزه خواهد کرد.

روح الامینی با اشاره به اینکه جبهه ایستادگی پس از انتخابات نیز فعالیت خود را به صورت مستمر ادامه خواهد داد، افزود: هم اکنون دفاتر جبهه ایستادگی دراستانهای اردبیل، آذربایجان شرقی، البرز، گلستان و مازندران افتتاح شده است.

وی از افتتاح دفاتر گیلان، اصفهان، کرمان در هفته های آتی خبر داد و گفت: تمامی دفاتر جبهه ایستادگی به زودی در کشور راه اندازی می شود.

افتتاح دفتر استانی جبهه ایستادگی ایران اسلامی در مازندران

به گزارش خبرنگار مهر، در جلسه ای که شامگاه پنجشنبه با حضور عبدالحسین روح الامینی نماینده جبهه پایداری در جبهه متحد اصولگرایان در ساری برگزارشد، عباس رمدانی به عنوان مسئول این جبهه در مازندران معرفی شد. همچنین غلام علی رنجبر، عضو هیئت علمی دانشگاه علوم کشاورزی ساری به عنوان رئیس شورای سیاستگذاری این جبهه در مازندران معرفی شد.

عباس رمدانی مسئول جبهه ایستادگی ایران اسلامی در مازندران گفت: از تشکلهای مختلف سیاسی استان که اعضای اصلی تشکلهای استانی هستند در این جلسه حضور یافتند.

مسئول جبهه ایستادگی در مازندران افزود: جبهه ایستادگی در اکثر استانهای کشور با حضور مسئولان تشکیل شده و در مازندران فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی با بیان اینکه انتخابات مجلس، پس از انتخابات ریاست جمهوری از اهمیت بالایی برخوردار است، اظهار داشت: این جبهه با هدف جذب حداکثری و دفع حداقلی در صدد افزایش حضور و مشارکت مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی است.

غلام علی رنجبر، رئیس شورای سیاستگذاری جبهه ایستادگی در مازندران با تاکید بر تقویت اخلاق انتخاباتی از سوی نامزدها، افزود: نامزدها نباید از طریق تفرقه و توطئه، به دنبال کسب کرسی مجلس باشند.

وی با اشاره به جایگاه رفیع خانه ملت در جامعه اسلامی، اظهار داشت: مجلسی مقتدر و ارزشی، دولت و جامعه ارزشی را به دنبال خواهد داشت.


در انتخابات ۸۸ به كسي جفايي نشده است

غلامعلي حداد عادل گفت:در انتخابات ۸۸ به كسي ظلمي نشده و دروغي كه در مورد تقلب در انتخابات از سوي دشمنان اعلام شده بزرگترين جفا به مسولان كشور بوده است.

به گزارش شمال فردا ، غلامعلي حداد عادل عضو شوراي مركزي جبهه متحد اصولگرايان در همايش بزرگ اصولگرايان مازندران افزود:دشمنان داخلي بيشترين ضربه را به كشور وارد نموده اند.

وي با بيان اينكه سابقه ديرينه مازندران در تاريخ اساطيري ايران سابقه اي خاص است خاطر نشان كرد:مردم مازندران در ولايت مداري سند دارند.

حداد عادل با اشاره به اينكه بسياري از دشمنان قصد داشته اند تا برخي عمليات خود بر ضد كشور را از مازندران شروع نمايند اظهار داشت:مردم مازندران ثابت نموده اند كه به دشمنان اجازه بروز و ظهور نمي دهند كه مصداق آن حماسه مردم آمل بوده است.

وي با بيان اينكه مازندران در انتخابات ۸۸ هيچ نقطه منفي نداشته است تصريح كرد:در كشور ما هيچ كسي قدرت تحميل خود به مردم را ندارد.

نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي با اشاره به اينكه افتخار ما اين است كه انتخابات آزاد و به معناي واقعي بدست خود مردم انجام مي شود خاطر نشان كرد:انتخابات در كشور ما تجلي استقلال مردم است.

حداد عادل با اعلام اينكه در اين انتخابات ها مردم با معرفي كانديداهاي ارزشي و پاك و مسلمان اصالت اسلامي و انقلابي خود را نشان داده اند اظهار داشت:كشورهاي استعمارگر تاكنون نتوانسته اند با شعارهاي دروغين خود به نتيجه برسند.

وي همچنين با اشاره به اينكه مردم از قبل از انقلاب تاكنون با شناخت امام و رهبري و اطاعت از آنها نقشه هاي دشمنان را خنثي نموده اند افزود:دشمنان در همه زمان ها به دنبال مشاركت حداقلي مردم ايران در انتخابات بوده اند كه موفق نبوده اند.

رييس كميسيون فرهنگي مجلس شوراي اسلامي با بيان اينكه ۱۱۰ شبكه تلويزيوني فارسي زبان بر عليه كشور ما برنامه پخش مي نمايند اظهار داشت:هدف اصلي دشمنان دور نمودن مردم از ولايت فقيه و مايوس نمودن آنها نسبت به انقلاب است.

حداد عادل با اشاره به اينكه سازمان مركزي جبهه متحد اصولگرايان بنا ندارد تا از تهران در كار استان ها جهت تعيين نماينده در حوزه هاي آنها دخالت نمايد تصريح كرد:سازمان مركزي جبهه متحد اصولگرايان در مواقعي كه در استاني كانديداهاي اصولگرا امتيازاتي مساوي كسب نموده اند براي انتخاب يك نفر داوري مي كند.

وي با بيان اينكه در استان ها انتخاب نماينده و حمايت از آنها بر اساس نظر سنجي انجام شده از مردم و كسب امتياز بيشتر مي باشد افزود:كانديداهاي اصولگرايان اگر براي خدا و مردم در انتخابات شركت مي نمايند بايد به نظر سنجي ها پايبند باشند.

حداد عادل در بخش ديگري از سخنانش با اعلام اينكه اختلاف نظر بسيار كمي بين اصولگرايان وجود دارد خاطر نشان كرد:با خويشتن داري و تفكر معقولانه سعي در حل اين مشكلات و اختلاف نظرات را داريم.

عضو شوراي مركزي جبهه متحد اصولگرايان با بيان اينكه بنا نداريم اين انتخابات را به صحنه درگيريهاي داخلي مبدل نماييم افزود:رهبري اصولگرايي را تبيين نموده و شاخص هاي آن را بيان نموده اند.

غلامعلي حداد عادل با اشاره به اينكه در جبهه متحد اصولگرايان روحانيت جايگاه خاصي دارند گفت:بايد با استفاده ار تجربيات سال هاي قبل زمينه حضور حداكثري مردم در انتخابات و انتخاب نماينده اصلح را فراهم نماييم.

وي با بيان اينكه در صورتي كه در تهران به اتحاد كامل نرسيم سعي داريم تا ليستي كه مورد توافق اكثر اصولگرايان مي باشد را اعلام نماييم افزود:نبايد نمايندگاني كه ظرفيت بدست گرفتن منصب و قدرت را ندارند انتخاب نماييم.

حداد عادل با اعلام اينكه انتخابات مجلس هشتم با انتخابات مجلس نهم تفاوت خاصي دارد تصريح كرد:در انتخابات مجلس هشتم بيداري اسلامي در جهان به وجود نيامده بود اما در سال هاي اخير بيداري اسلامي در جهان تحت تاثير كشور ما بوجود آمده است.

وي با اشاره به اينكه خواسته رهبري از مردم حضور حداكثري در انتخابات و انتخاب افراد اصلح است اظهار داشت:فعالان سياسي نبايد كاري كنند كه مردم جهت شركت در انتخابات و نمايندگان اصلح دچار ترديد و سردرگمي شوند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 1 بهمن 1390
آقای قربان پور کاندیدای مستقل ساروی عضو هیچ حزب و جناحی نبوده و نیست و می گوید : "شان و منزلت فرهنگیان بالاتر از گدایی و دلالی از کانونهای ثروت و قدرت است "

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.169 seconds.